FREDAG 19 december

tjodelo.

nu har jullovet börjat=)
skolavslutningen idag var rätt seg,först i teatern där några dansa o sjöng sen till klassrummet på fika.
efter blev det skridskor med emma<3
så jävla gött att åka igen,var två veckor sen sist!
sen så träffa jag felicia och vi fika & shoppa lite julklappar på kungs,mysmys<3
och jag har nog åkt buss i över två timmar idag!
det börja med att jag och emma skulle åka och felicia skulle med hem till mig men så missa hon bussen med två sek så jag gick av vid den första hållplatsen och mötte henne.
sen gick nästa buss en timme efter så vi åkte runt hela fors o brittalena istället:)
orka inte vänta i kylan.
sen tog vi bussen hem till mig,ladda mobilen som nästan hade dött,hämta cash och tog bussen ner igen.

sen tog jag bussen hem igen,jävligt trött på bussar nu!men hellre buss än gå ute nu!!!

ikväll blir det chill,hur trött som helst och imorgon tar jag dagen som den kommer=) höhö.
och på siba finns ju massagestolar,fasiken va gött,hela ryggen domna av:)
måste bara ha den!!!




nu ska jag kolla lite tv,hade bra puss & kram.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0