LÖRDAG 13 december

tjodelo.

lucia idag då,så jävla trött!
igår var jag och emma på luciacupen och träffa bl.a. nico o fillan=)
sjukt mycket folk va det och båda kände sig hängiga så vi drog hem ganska tidigt.
när vi kom hem såg vi hsm 2,haha bäst e den!
sen imorse skulle vi upp vid halv åtta för emma skulle jobba och ja skulle till gbg o klippa mig(Y)
så segt,men vi gick ändå upp när klockan ringde.
så drog vi till stan och ja klippte mej,det blev ganska bra men kort!bästa frisören jag nånsin vart hos!!!!
sen vid tre träffa jag fillan på kungsmässan och handla lite julkappar.
så drog jag hem,käka och så kom hon hit och vi kolla på he's the girl,den va ju inte så bra som jag hade tror men den funka!
så nu ska jag ladda upp lite bilder från igår och på min superduper syssling;)
hade bra,puss.



sötaste alva!




världens bästa emma!<3

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0