ONSDAG 10 december

tjodelo.

hoppas alla mår bra,själv mår man toppen=)
idag var det inte en tråkig vanlig skoldag utan vi va i vallda för vi har tydligen konflikter i våran klass och grupperingar.
det var rätt kul faktiskt,som i höstat skulle vi till fjärås och lära känna varanda,trodde det skulle bli supertråkigt men det va faktiskt kul som idag!

emma sov över hos mig så på kvällen kolla vi vänner,andra avenyn och desperate housiwifes,som det dessutom var säsongsavslutning på :'(
sen låg vi & sancka i en timme typ och somna vid tolv.
sen var det upp vid åtta,hur sega som helst,tog bussen vid nio till vallda och det började med sammarbetsövningar.
sen gick vi in i hiset som låg där(ett scouthus)och käka korv som uffe grillat och spela biljard som emma ägde ut mig på,haha:)
sen satt vi och snacka och gjorde en tävling om serier,vi förlora naturligtvis men kul var det.
så tog vi bussen hem vid halv två och va på kba.stationen kvart i och såklart så gick min buss kvart över så det var bara att börja traska hem...
när jag kommer hem är världens gulligast bebis här,alva min yngsta syssling=)
så nu luktar jag som en liten bebis från tröjan,det är den bästa doften som finns!
bilder kommer snart.
och igår skaffa jag facebook om någon ville veta det:) hahaha

nu ska jag käka sen sova,puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0