ONSDAG 17 december

tjodelo.


idag blev det inte som man hade tänkt sig precis..
först skulle jag och emma till ungdomsmottagningen men så när vi kommer dit öppnar dom tre och klockan e halv två..så vi fick gå tillbaka i pissregnet och satte oss vid datorerna på bibblan och vänta.
sen så tog vi bussen dit,orka inte gå.
och så skulle vi egentligen till liseberg och köpa knäckäpplen & åka skridskor men nejnej, det regnar ju bara hela tiden!
så nu sitter jag och dör här typ.
imorgon ska jag gymma med nicoline och på fredag är det skolavslutning!jippii=)
och det är inte klokt,om en vecka är det julafton redan!
fan va fort det har gått.
men det måste ju komma snö nu!

bara regn & regn.. :'(

aja,nu ska jag med mammi till kungs och handla klart dom sista julklapparna:)

blev klar rätt tidigt i år,har bara en sak kvar men den köper jag nu,see you later,puss<3




(bild från varberg, 1;a advent)






Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0