ONSDAG 24 december

merry christmas!

hoppas alla fick en fin och mysig julafton.
själv var det rätt okej,har inte öppnat alla klappar än eftersom att mamma jobbar så blir det paketen från dom vid nio när hon kmr hem=)

men än så länge har jag fått lite roliga saker(Y)
har inte bilder på allt,för att jag har använt den andra kameran som bara funkar till laptopen,så det dröjer lite med dom..

iaf, jag fick;
från: mormor & morfar

pandora.armband. (har ingen bild än)
2 smycken rill det,en liten kanin och röda hjärtan.
briteny spears circus



singstar,svenska hits





av farmor & farfar;
presentkort på h&m



absolut winter hits 2008





av hilda & gustav;
sminkpenslar+fodral




av moa & kevin;
mascara



bok




och än så länge har jag fått av mamma & pappa;
tidning(frida vinterspecial)på morgonen^^
en tröja




av emma; (bilder kmr)
ett halsband
ett armband

av felicia;
en ring(bild kmr)


japp,så om typ en kvart kommer mamma så då blir mer =)
ska dra nu,merry christmas everybody!<3


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0