TISDAG 2 december

TJODELO!

nu sitter jag på datakunskap och mohammed sa precis att jag har MVG!!!!
haha,e så jävla happy nu^^
asså det abra regnar och regnar kan det inte bli snö istället!?
det är december och regnet bara öser ner :'(

aja,idag så e skolan rätt chill,först hade vi film på engelskan,så nu data och sen redovisning som jag redan har gjort,ska bara lyssna på dom andra,sen sista lektionen har vi natur och friluftsliv som vi jobbar enskilt med=)
sen ska jag och julshoppa med felicia och kanske,kanske åka till torslanda med mammsen.
igår kollade jag färjan sista avsnitt,det e ju rätt kul ändå,men så va det säsongsavslutning,självklart när jag har fastnat för det...
och seriöst,julkalendern,fy fan va dålig det är ju så B,stackars barn som vill se,DET VA BÄTTRE FÖRR!!
ikväll kommer andra avenyn som e så jävla bra och sen desperate housewiefs(stavning :S)
jaja,nu ska jag göra klart den sista uppgiften sen käka i bamba,dör av hunger typ:O hade bra,puss.




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0