TISDAG 30 december

tjodelo.

yes,så är det nyårsafton imorgon då=)
och jag känner mig dålig=/ fan om jag e sjuk imorgon!
men det är så jävla veligt för imorn.
först skulle vi vara där,sen här och nu går inget,så kanske drar till lindome med nicoline,bättre det än att sitta hemma för faaan=)

igår sov nico hos mej,vi kolla the holiday & ciao bella,dom e bra!
sen låg vi & snacka i typ flera timmar,somna la vid 2-3 ^^

& idag var jag på kungsmässan med felicia & skulle shoppa men som vanligt hitta jag först ingenting!!!
men till slut så hitta jag en eyeliner & en bh.

och nu fick jag höra av min bror att det är snö i göteborg??????!!!!!
VA FAN,här är det bara frost,aaaaaah.
aja,får la bli en vanlig nyår UTAN snö igen då =/
ska käka lite,<3

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0