TORSDAG 11 december

TJODELO

idag har skolan vart seg!
det börja med att våran första lektion,då våran lärare inte var där.
sen skulle vi ha lussefika och lärarna va luciatåg och sjöng såå fiint,hahaha=)
sen var det frivilligt studipass så jag och emma drog till kungs och kolla på nyårsklänning ti henne som hon hitta på gina,hur söt som helst(hade oxå kollat på den faktiskt men bestämde mig för en annan till slut)
sen skulle vi då ta bussen från stationen till skolan,palla gå lixom.
så kör den inte ens förbi aranäs så vi fick gå av i oskarberg,ta en buss därifrån tog en annan buss från stationen som jag fråga om den gick till aranäs först!så man inte åkte fel igen x)
så vi kom bara tio min försent,haha läraren va la inte så glad men vi hade ju en bra  förklaring=)
snart börjar sista avsnittet av andra avenyn :'(
så ska duscha nu,kolla tv sen sova,och imorgon blir det luciacupen med emma,nico o fillan antagligen=) pusspuss



btw! lite snö har äntligen kommit=)=)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0