LÖRDAG 1 november

TJODELO!



när vi skulle åka hem från lisa igår så va det typ fem minus ute så de va svinkallt,så starta mopparna och så skulle vi köra men det va bara att min kunde inte gasa,gasen hade fryst:S
så stängde jag av moppen och började vrida på skiten och till slut så lossna den,men så när jag startade så gasa den upp i sjutti direkt och när jag skulle bromsa så gick det inte,fillan dog när hon såg först att den inte startar men när den väl gör det så går den inte o stanna xD
så jag stängde av den och va så jävla nära på att vurpa,och börja lipa:O
vet inte vrf xD haha så jag fick ringa pappa så kom dom och fixa moppen,haha och fillan pinka på sig,haha om någon hade sett oss så hade dom garvat sönder,fan va fult!!
kommer aldrig glömma:D ahahahahaha
och nu har jag så jävla ont i nacken,typ knaka till igår =S
nu ska jag duscha och sen till kungs en sväng kanske:)

hade bra,puss.








BTW, fick solfotona igår:D:D



BF1A


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0