ONSDAG 12 november

tjodelo!

igår var det exakt två månadersen jag skaffa denhär bloggen=)
igår fyllde min lille kusin gustav fyra år,så jag åkte dit direkt efter skolan.
och när vi kom dit så var det fullt ös,skulle leka med dockor,kittlas och springa runt.
idag är jag ledig för vi har omtentadag och jag har inget omprov=)
så nu ska jag vänta på att nico slutar sen ska jag hem till henne en stund.
igår var jag hos läkarn för och ta sprutor mot livmoderhalscancer,skulle egentligen börjat med första sprutan idag men det blir på fredag istället,jag e livrädd för sprutor det värsta som finns!!!
när jag skulle ta blodprov för ett halvårsen svimma jag och vakna upp i bilen påväg hem.
jag har aldrig mått dåligare,jag blev yr,allt snurrade och sen började jag kallsvettas det bara rann i panan,uussch!!!
nu ska jag äta frukost,bloggar kanske lite senare,puss.



(brist på bilder)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0