ONSDAG 19 november

tjodelo!

hoppas alla mår bra,
jag har varit lite seg på att blogga i veckan så nu blir det kanske lite mycket;)
i helgen så blev det inte som man tänk sig,i fredags så öppnade ju liseberg,såklart att vi va där=)
vi tog tåget in vid fyra och va inne på lisse vid halv fem,det va sjukt mysigt,låtsas-snö(sån som dom har i filmer^^)och så skulle vi gå och köpa knäckäpplen.
 vi gick till en tjej o fråga och så sa hon att dom öppnade runt sex!
vi åkte ju in dit för att käka KNÄCKÄPPLEN!!
så vi köpte varm choklad istället och satte oss och väntade till klockan blev tjugo i sex.
då drog vi till äpplena och dom hade då öppnat=)
så sjukt gott,älskar dom knäckäpple.

och sen i lördas så skulle det egentligen vara fest i onsala,vi la undan saker och fixa ordning oss,jag,nico & fillan sen kom emma och johanna oxå,men sen när alla skulle komma ser vi hur HELA bussen går av utanför och kommer mot huset,oinbjudet folk kom och nån jävel starta larmet så allt gick åt helvete...
så var jag hemma igen vid tio och gjorde ingenting!!

idag hade vi bo-prov i svenska,tyckte det gick ganska bra faktiskt=)
så jag slutade tolv istället för halv ett,tog jag bussen hem,käka och fick för mig att jag skulle mumblera mitt rum,blev ganska nöjd med det.

och imorn har vi studiedag,hur gött som helst,då blire skridskor med emma vid tolv och sova resten av dagen:)

och nu dampar skiten IGEN!
blir bajstrött på dethär nu..
aja,lägger upp dom senare,pusspuss!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0