SKOR=)

TJODELO!

nu sitter jag och försöker lägga in en bild på vänster sida på bloggen men det går verkligen inte!:@
får damp snart! PANIIK=)
i skolan visa emma hur man gjorde men nu går det inte alls,men har byt design lite iallafall,haha.
jag har hittat den bästa låten ever,med jessy maccartney-make up.
så jävla bra=)
imorn så slutar vi halv ett,gött.
idag var jag på kungsmässan med felicia och skulle shoppa lite men det ända jag kom hem med var ett paket med lösnaglar,men dom e sjukt snygga!
hitta också mina drömskor,två olika,dom svarta kan man ju gå i längre men dom röda va jävligt snygga,tänke ha dom på nyår så ska nog köpa ett par men vilka??!






snygga,eller hur^^



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0