TORSDAG 27 november

TJODELO!

hoppas alla mår bra.
igår var jag och prova dom snygga skorna igen=)
har bestämmt att jag tar dom svarta.



va bara tvungen att lägga upp bilden igen^^



igår fick jag reda på att jag och nåra ska ha dansuppvisning nästa helg,kulkul.
så på lörda blir det träning,så sjukt länge sen jag dansa nu.
imorgon så blir det skridskor med emma of course:) våran tradition på fredagar.
imorgon har jag  även redovisningen om julen och matteprov -.- kommer säkert få IG på provet...
jag fick även reda på att min och sofias inlämning om kroppen lr va det va,att vi fick VG på den,very good=)
i helgen så blir det kanske liseberg också?!har inte varit där på länge nu,typ två veckor :0

nu måste jag plugga matte och förbereda mej för redovisningen,hade bra pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

´shiet vad snygga!!!:D<3

2008-12-01 @ 21:48:22
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0