FREDAG 31 oktober

tjodelo.

hoppas alla mår bra,jag mår toppen just nu:)
snart ska jag på yoga för första gången i mitt liv,undra hur det kommer gå...hehe
igår tränade jag med nicoline och det var hur gött som helst (har blivit värsta träningsfreaket,vill träna hela tiden)
efter det så åkte vi hem till mej och kollade på våra bästa år,seriöst shawn o belle måste bli tillsammans igen.=)
sen åkte nicoline hem för hon skulle egentligen träffa jakob men han var sjuk så hon kom tillbaka sen,felicia kom oxå och så åkte vi och handlade godis på maxi.
sen fick jag ett sms av amanda i min klass och hon har fått skolfotona,PANIK!!!!
de verkar som att bara hon har fått dom:O jaja,får dom säkert idag=)
nu ska jag städa innan jag ska möta felicia innan yoga,hade gött,puss!





saknar mitt bruna hår=/


kolla in emmas blogg;)  ---> hejhejmonica.blogg.se


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0