ONSDAG 29 oktober

TJODELO!

äntligen höstlov:)
i måndags åkte jag och emma skridskor,börjar bli bra på det nu,hahaha,sen drog vi till kungs där vi mötte felicia och så hitta jag en dösnygg klänning,vet inte om jag ska köpa den än,men jag va och provade den igår oxå och jag vill verkligen ha den men får se.
här kommer bilder på den;)


                                                                   





iallafall,igår var jag och träna på friskis för första gången,askul vare hehe men de va bara det att när vi kom dit först så skulle man ta med sig sina väskor in till gymmet,och vi fatta inte vad alla hade lagt sina väskor så vi gick runt med dom.
till slut så när vi hade gått runt och kollat lite i typ tio min så så vi ett rum där alla hade lagt sina väskor,pinsamt pinsamt!!
så vi kände oss ju inte alls lite dumma.
och idag skulle jag egentligen dit med emma men hon mådde inte bra och vill ju inte gå dit själv precis,så nu väntar jag på att felicia ska bli klar hos stina så ska vi till kungsmässan en stund:)

hade bra,puss.





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0