TORSDAG 16 oktober

  TJODELO!

hoppas alla coolingar mår bra för det gör iaf jag:)
idag hade jag engelskaprov,det gick la ganska bra,hoppas jag!
o idag fick jag reda på mitt matteprov som vi hade förra fredagen,där jag fick G =) väldigt glad för det!
jag har varit så sjukt trött dom senaste veckorna så det ska bli asgött med höstlov nu.
och på onsdag har hsm 3 premiär som jag och några kompisar ska på :)
o på onsdan e de då bio och sen på torsdan är jag ledig hela dan,för att vi ska ha utvecklingssamtal egentligen men vi har redan haft det så vi får ledigt hela dagen(:
nu ska jag gå och skriva klart min dansläxa som jag har imorgon,och han som vi har i dans,jonas e dum i huvet!
jag och emma har tydligen ig i de just nu:O  jag hatar verkligen han!
aja får väl göra läxan skitbra nu då....    puss<33





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0