TORSDAG 23 oktober

TJODELO!

Igår var jag och nåra coolingar på high shchool musical 3:)
asbra var den! värd att se.
vi skulle åka in med tåget kvart över tre för bion började fyra.
så först skulle jag åka hem till felicia och hämta henne med moppen.
vi skyndade oss och kom till stationen precis tio över och så roppa dom i högtalarna att pendeln var försenad thugo min.
så vi ringde typ alla och frågade om nån kunde köra in oss för vi skulle ju missat bion annars:O
mene ingen kunde,så vi gick in på pressbyrån och frågade om några extrabussar kom men det skulle ta för lång tid så vi fick sitta och vänta på att pendeln kom bara.
men till slut så kom den,tjugo i fyra lämna den stationen och vi var på lisebergstationen några min i fyra.
som tur var så kunde fredrikas pappa köra oss till bergskungen och vi han precis,reklamen höll fortfaranade på som tur var:)
filmen var asbra men brevid mej satt några jävligt jobbiga ungar och sancka hela filmen!!
och dom blev skitsura när vi sa nåt!  LOL xD




                      


                                     

sen efter bion åkte jag och felicia o käka på donken och sen hem till henne och kolla greys anatomy:)





                                               


och idag så hade jag ledigt från skolan så jag och mammi åkte till ullared  =)
hur kycket folk som helst!         

hade bäst,puss.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0