FREDAG 17 april

tjodelo.

har inte hunnit blogga,varit lite mycket denna vecka.
skolveckan har varit sjukt chill. haft flera inställda lektioner för lärarna på bf har haft något med datorer,ja har ingen aning menmen. så det har varit en lugn start och idag kolla vi först på en film om när pansionärer blev kära på kollo, sen matte som gick bra, lunch då vi satt ute i solen och softa! sen datakunskap som inte va kul men vi överlevde! och sista lektionen film igen om ett barn som hade ADHD, fy va hemskt han hade det! stackarn. och just det, på matte lektionen så börja min hand klia och svullna upp :O mina utslag va där nu, jag som trodde dom va borta nu.... och läkarna som trodde de va soleksem, ät min skit! aja, sen efter skolan blev det kungs med fillan och sen kom även nico. och sen nu köra jag precis ända från maxi, genom flera rondeller och mötte en buss, aaaah trodde vi skulle bli påkörda först :O
och igår körde jag btw : ) växla ända upp till fyran,stolt som fan! men idag blev det automat^^ aja, nu ska jag checka tv, hade bra ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0