FREDAG 3 april

tjodelo.

sista dan på praktiken idag. det har gått så sjukt fort. alla som jag har pratat med blev värsta chockade när ja sa att min sista dag va idag. en fröken sa till mej igår bah; hur känns det nu då? bara en vecka kvar. jag bah; min sista dag e imorgon. haha men kul har det varit! och jag fick en söt present oxå : ) en kyckling som sitter i en burk med godis! och jag gav dom glass och en blomma med ett kort. annica, min handledare fick även rosor av mig : )
så det kändes ledsamt att lämna de söta barnen och alla goa fröknar idag!

och igår träffade jag emma som va saknad! <3
jag hitta lite saker : ) ett linne, en t-shirt, en eyeliner och ett par skor.

linne från h&m
linne från h&m

t-shirt från gina
t-shirt från gina

eyeliner från h&m.
eyeliner från h&m. (väldigt suddig bild)

skor från bianco.
skor från bianco.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0