ingen har väl missat att liseberg har premiär imorgon?

japp, jag ska dit och liseberg har 2 nyheter i år. rabalder iställer för cirkusexpressen och hanghai istället för tornado.
nöjesparken öppnar imorgon lördag 11.45. och på bilderna på hanghai ser det ut som om man står upp i den när den kör fram och tillbaka :O hjälp! det är ju rätt läskigt med att den går fram och tillbaka samtidigt som den snurrar men man kanske sitter ner, jag har ingen aning, får vänta och se imorgon. och rabalder, den skulle vara lite "häftigare" än cirkusexpressen, mer pirr i magen för de små.  så den får vi också kolla in. 

undra om det händer någon olycka detta året. ingen har väl glömt rainbow?  det var äckligt. jag var i göteborg då fast inte inne där men jag hade några kompisar som var därinne men dom satt som tur va  inte i den. även om dom inte skadades allvarligt. sen dagen efter stannade lisebergtornet 3 timmar upp i luften, det är ju ännu äckligare! om jag ahde varit tvungen att sitta i något av de så hade jag hellre suttit rainbow! jag hade fått panik där upp! trott att den skulle ramlat ner lr något, aldrig kommit ner.


uuussch.



en av nyheterna, hanghai



den andra, rabalder.






 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0