ONSDAG 1 april

tjodelo.

idag har varit en helt okej dag. började nio som va segt men lugnt. praktiken gick bra, efter åkte jag ner till kungsmässan och träffade felicia. vi fika som vanligt på linnèas och kolla på alla wannabes ^^ fjortisar alltså. sen drog vi några roliga aprilskämt, haha kul! sen hämta pappa mig för jag va för lat för att orka gå hem. sen har jag bara chillat. ska skriva en egen saga för barnen till imorgon men vad ska den handla om??!! panikpanik.  men på spelis.se kunde man tydligen hitta förslag till olika sagor så funderar på att göra det nu. så ska jag rita bilder också,hehehe hur det nu kommer gå, barnen kommer inte se vad det liknar ens =/

aja, och imorgon börjar jag halv 7, det är sjukt segt men slutar halv 2 så de e gött. sen vid tre ska jag träffa emma, har inte träffat henne på flera veckor :O sen vid fem-tiden ska jag shoppa skor med mormor : ) jag och min bror får alltid två par av mormor & morfar varje år, ett par till vinter och ett par till skolavslutningen : )

nu ska jag käka lite mat, blir nog nudlar och sen göra sagan. hade bra ♥
 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0