SÖNDAG 12 april

tjodelo.

hann inte blogg igår så tar om gårdagen först!
först chilla jag till 4 ungefär me att sola, städa & musik! sen kom hela min kära släkt till oss vid fyra.
vi åt påsklunch, leta efter ägg och körde pantgömme som va såå grymt kul..... sen vid 7 kom nico till mig för vi skulle på fest på kvällen. så vi fixa iordning oss med alla min småkusiner runt om oss, de va liiite trångt. och jag bytte kläder 70 gånger :O typ hela släkten stog och kommenterade va jag skulle ha & blablabla. sen sprang vi till bussen som va sen som vanligt. kom till stationen och tog bussen till hanhals med fillan, stina & sandra. sen gick vi i 50 min till den jävla festen som va dötrist!strömmen hade gått för att någon jävel hade spillt öl och stereon funka inte så de va musik från någons mobil :O så va vi där i knappt 10 min, blev hämtade, för vi vägrade att gå tillbaka till bussen så blev vi körda till forsbäck där de va mycket bättre! haha pch när vi hade vart där i typ 1 timma gick strömmen för att någon spillde öl där med så vi typ bah; haha vi för med oss otur. även om de inte va vi som spillde på något av ställena. sen när vi skulle hem så va bussen hur sen som helst så trodde att den inte gick först! men kvällen blev lyckad efter ett tag som tur va! tänker aldrig mer gå så långt igen! -.-
och igår när jag kom hem hade min morbrors fru skrivit en lapp till mig som ja tyckte va så gulligt.
- hoppas ni hade jätteträvlig. tack för att du är en så snäll storkusin. kram
hihi, tyckte ja va gulligt och ja älskar små meddelande ^^

idag vakna ja upp med utkletat smink och min hals va helt.... aaa ont hade jag. och mina armar blir bara värre så ska ner till sjukhuset idag och se va det är!sen ska jag träffa felicia & ha chillda. hyra film & käka godis : )







jag imorse -.-



mina påskpresenter : )


woohooo, den fick ja oxå  istället för mer godis och det va bra!^^

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0