TORSDAG 23 april

tjodelo

äntligen torsdag ? nu sitter jag och emma och letar fakta om olika ämnen vi fått i svenskan. jag valde idol men hittar mest fakta om alla idoler men det funkar ändå, har alla frågor utan en. senare ska jag till tandläkarn och borra, uuussch, jag längtar ju inte direkt men det e typ inget hål utan det håller på att bli så dom ska typ stoppa det,haha. så jag missar sista lektion så slutar 13.45 idag. sen kommer hela släkten hem till mig och då får jag paket, hihihi : ) sen kanske felicia ska komma förbi en sväng oxå efter att hon har dansat på the voice som e fett coolt : D

efter svenskan har vi mentorsträff och sen studiepass och sen lunch och jag hungrar redan ihjäl mig ?? panik ! aja, nu ska vi gå tillbaka till klassrummet...... bloggar ikväll efter kalaset, puss.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0