MÅNDAG 310809

tjodelo.

sjuk idag. vakna av att telfonen ringde och då mådde jag prima. sen efter en stund när jag hade varit upp en timme kanske så började jag frysa och kände att jag hade feber. och nu gör min hals skitont oxå, allt på en gång :O så idag blir det tv och vila för mig.

igår gick jag och nioc på bio istället. skulle egentligen tränat men hon va förskyld och jag blev inte ledsen för att vi inte kunde träna precis. så vi träffades och tog en fika och sen blev det beck - i stormens öga. skitbra vaden fast gillade inte slutet igen.. eller det va ju inte dåligt men det ska ju sluta lyckligt, haha. och persbrandt har blivit värsta gammal, grått skägg i hela fejset.








Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0