ONSDAG 050809

tjodelo.

tack för att det är fint väder idag! det har ju typ regnat och sånt i en månad nu så blev värsta chockad när jag ser att solen skiner! och så skulle jag lägga mig i solen en stund förut men då va det ju för varmt, haha. och idag har jag varit duktig och gick 50 min innan frukoten sen har jag klippt gräset och det va det jobbiagste jag har gjort på år! alla dessa backar upp och ner och stenar mitt i, aaah blir sur bara jag tänker på det. imorgon ska jag träffa emma och jag hoppas det e fint väder då med så vi kan åka och bada. och igår va det exakt 2 veckor kvar tills skolan börjar, lite ångest över att lovet är slut men jag tycker ändå att det ska bli skönt att komma tillbaka, fråga mig inte hur jag kan tycka det. och i måndags var jag och beställd glasögon för jag behöver tydligen det.. det blev ett par svarta och ett par vita. och sen om typ 3-4 månader blir det linser tror jag, jag och glasögon går inte riktigt ihop!



 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0