FREDAG 181209

todels! nu har man då jullov, hur skönt är inte det på en skala 1-10? awwsoommee! ikväll ska jag träffa amanda och vi ska till liseberg och jag ska köpa knäckäpplen!!! vi kom till skolan 10 typ och slutade kvart i elva, helt okej dag :) va först i teatern då esteterna sjung och dansade och även nicklas hocker var med. han spelade trummor och bas eller gitarr eller va det nu va hehe. blev lite besviken på att han inte sjung bara. sen blev det till klassrummet 5 min och kramades hejdå och sånt. och precis när vi hade slutat så fick jag en julklapp av nicolina, det va ett jättefint armband. tack så jättemycket gumman :) ♥ kommer bild på de sen. och igår satte jag även på lösnaglar, blev snyggt och satte på nagelklictermärke, haha ni fattar vad jag menar va? ^^ så det blev ännu schnööggare. nu ska jag fixa lite, bloggar sen puss. 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0