FREDAG IMORGON

imorgon är det fredag (om någon har missat det, höhö) och då blir det idol, yeey :D först skola då, sen direkt hem till malin och fixa oss och käka sen åker vi in, så jäkla taggad! idag va jag ju hemma från skolan då, mådde inte bra imorse men det gick över efter 11 typ. så kom amanda hit en stund och vi kolla våra bästa år och sen en timme efter att hon hade åkt tillbaka till skolan kom nico. vi kollade på greveholm hela dan, hela 20 avsnitt, haha. båda somna flera gånger men vi orkade inte göra något annat så det va chill :) sen åkte hon hem och jag och mamma gjorde julgodis och kollade på mammas pojkar. haha, gred som hon heter, en mamma assa. hon tjötar om att martina ska vara kvar hela jävla tiden, börjar bli trött på henne snart! "jag hoppas ju att han väljer martina, hon är mest mogen blablablabla" aja, nu är svenskan klar och jag har fixat allt för imorgon, ska bara lägga ner biljetterna, hade varit snyggt och kommit dit utan dom lixom!

hoppas ni mår fint pusspuss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0