massa snö och jag är..

överlycklig! tänk om det ligger kvar och blir mer till julafton, då hade jag varit världens lyckligaste, nästan iaf. vid 4tiden åkte jag till amanda och hjälpte henne med hennes blogg, så glöm inte kolla in den, det blev skitfint enligt mig ;) ni hittar den vid länkarna längst ner till höger. och amanda har du märkt att alla har fått stor bokstav, haha det ser bättre ut faktiskt ^^ imorgon blir det liseberg med malin, ska bli skitkul, har inte träffat henne sen förra löran :O värsta länge typ, hihi. och när jag kom hem från amanda så klädde vi granen, så nu luktar det ännu mer jul :D ska tända värmeljus med juldoft sen också! när vi klädde granen så hade vi på tvn samtidigt, anna ankas jul. assa seriöst, hon är nog den stördaste människan på jorden! hon snacka bara massa sex och sen tyckte hon inte det va okej att anna skipper hade urringning, massa barnfamiljer kollar ju på dethär! men då kanske hon inte skulle slinka ut ordet kåt och osv hela programtiden! bara för att ankan bara har skinn och ben så åååhhhh assa hon e ju dum i huvet! om hon e så i verkligeheten som på programmet så är hon ju helt slut i huvudet! sen började hon säga att brunetter inte va lika exotiska som blondiner osv. haha, sjuka människa! man skulle ha blont hår och sånt för att se bra ut och allt det hon sa hade hon, haha! ojdå, nu blev det typ ett helt "hata aanka"-inlägg, haha. nu ska jag plinga till nico sen nana! pussar ♥

innan pyntningen innan pyntningen 

resultat:
klar färdig

och massa snö ute :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0