take me higher

hade precis fika dåråå, så hade lärarna ett "lucia"tåg, dom sjung och berättade dikter, en dansade tillochmed, grymt! komemr kanske en video på de sen ;) snart har vi naturkunskap, då fick vi en megaläxa, på typ 20 sidor, skriftligt förhör får vi sen. sen har vi då engelska som ja skrev förut. får antaglien reda på den muntliga delen från nationella. hoppas att det har gått bra på den. och förut fick jag higher med erik :D så ni kan ju fatta vad jah ska lyssna på den nu va! ska kanske hinna med att övningsköra oxå, bara det inte är is eller något på vägen för då lär ju jag köra i diket. och det har inte snöat idag är :( hoppas att det gör de!

och utanför grupprummet så är ett litet barn just nu,emma tror jag hennes mamma hette som är lärare här, hur söt som helst va barnet! gud va mysigt att åka hem med en liten va. nu ska jag fixa lite andra saker sen börjar lektionen, bloggar ikväll om jag hinner pussar!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0