TORSDAG 311209

toldes! idag är det nyårsafton, wiie! och jag gick upp värsta tidigt idag.. va tvungen att åka till kungsmässan och köpa smink, eyeliner och så skulle ja byta mammas leggings för dom va för stora, skulle nog lyssnat på amanda där. men så va de helt slut, hade inte ett enda par kvar! herregud. så träffade jag kevin och mormor där en snabbis. nu ska jag snart börja fixa lite, ska bada och ha lite spadag typ, ansiktsmask, hårinpackning, peeling, färga fransar och brynen och även noppra! sen bär det av till gbg då vi ska se fyrverkerierna vid 5, tradition nästan och sen till lindèn :D

nu ska jag kolla lite bloggar sen börja fixa, vi hörs nästa år höhö, gott nytt år ♥





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0