FRDDAG 20 februari

äntligen fredag?

veckan har gått rätt fort ändå,  redan fredag lixom :O
aja, skolan va okej, första lektionen hade vi genomgång i svenskan på nån skit som jag inte kommer ihåg va det va. sen matte då det gick skeetabra(Y)sen lunch då jag och emma gick till hemköp, så coola e vi. sen hade vi den seeeeega datakunskapen med fucking mohammed som e trögare än en kamel i skallen! han stinker svett och kan inte svenska!!!
ångrar att vi gick dit! nästa skiter vi i sen e de prov efter det sen praktik i fyra veckor sen lov : ) typ 7 veckor borta från han, halleluja^^ sen sista lektionen IOS då vi måla och klistra, som va väldigt soft. och idag fick jag även reda på att jag kom in på min praktikplats på gula dagiset, så där ska jag vara vecka;11-14. aja, nu ska jag kolla klart american pie beta house som jag har en halvtimme kvar på,puss.



gammal bild men jag älskar denhär klänningen! =)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0