hatar guldfynd i kungsbacka!

seriöst. nu ska jag dra allting från början.
jag fick en klocka i julklapp som jag blev helt kär i. sen i början av januari så gick minutvisaren sönder. så jag gick ner med den till guldfynd på kungsmässan och hon (sabina hette hon i kassan) sa att hon beställde den till i februari och då blev jag helt förtvivlad för att jag skulle behöva vänta en månad på min klocka men jag tog det. sen gick jag ner nu i söndags och då sa butikschefen att leveransen va försenade, den skulle kommit 11 februari och jag va där den 22 så hon fick mitt nummer för leveransen i datan som hon såg va försenad. sen gick jag ner igår igen för att kolla så att den va påväg. då säger hon sabina och en annan kärring att det inte finns någon leverans :O jag försöker att inte slå sönder dom och andas typ! så hon sabina som jag va hos blir knallröd och den andra börjar lägga allt på mig bah; men om det hade varit en leverans hade du fått ett kvitto ju. men det kan la för helvete inte jag hjälpa att hon den jävla ------ gjorde fel, hur fan ska jag vet a det lixom!?!?! så dom bah; antingen får du pengarna tillbaka eller så får du ha en södrig klocka och så får du vänta ifall dom kommer in igen men det kan vi inte säga säkrt att dom gör! aaaaaah så jävla sur blir jag! så idag hängde mamma ner och då va hon sabina där igen -.-  så mamma förklara att jag hade varit där nere i två månader och väntat på att få en ny klocka och hon bah men det finns ju inte då får du lämna tillbaka den och vänta på att det KANSKE kommer in några nya. för dom va e ju så populära, speciellt den guldiga. och? jag skiter i om den guldiga va mest populär eller inte jag vill bara ha min förbannade klocka lagad! sen va hon astyken och mamma fråga om hon kunde ringa och kolla om dom hade klockan i en annan affär men det orkade hon inte :O  hon jobbar ju för fan, du ska orka! så mamma fick ETT nummer till guldfynd i kållered som hon ska ringa till imorgon.  haha det blev inte ett litet hat-inlägg inte (Y) men det är så man ska göra!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0