helt okej.

nu har jag precis käkat tacos och är spymätt! idag så va det en helt vanlig rolig fredag : ) vi sket i datan och åkte skridskor istället med massa småbarn som va så gulliga! och det kom en engelsk familj, undra va fan dom gjorde i kungsbacka? :O seriöst, vem åker från england till lilla kungsbacka?! haha, fattar inte riktigt menmen. så fick jag så jävla ont i ljumskarna så vi åkte typ bara en halvtimme, sen gick vi tillbaka. då hade vi bara IOS kvar, då vi kolla på film om någon martina från mälndal som va förståndhanikappad typ, stackarn! sen efter skolan så gick jag och emma till kungsmässan där alla var idag :O nästa alla iaf . shoppa lite småsaker och åkte sedan hem till mig. då kolla vi på alla snyggingar när dom va små, eller aa små och små, när vissa gick i åttan ^^
sen tog hon bussen till staionen vid halv sju och nu sitter jag vid datan och latar mig,puss.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0