LÖRDAG 21 februari

tjodelo.

om exakt 2 månader fyller jag 17 : D
egentligen skulle ju jag och emma åka till malta i sommar men vi har bestämt oss för att åka nästa år istället, då hinner vi spara mer pengar och  bli 18 eller iallafall jag (a) igår blev det bara chill hela kvällen. kolla lite på lipstick jungle och lets dance. och idag kommer melodifestivalenE.M.D och molly sanden e med i : ) haha, jag brukar aldrig följa det men när dom snyggingarna e med måste man ju bara! idag har jag även tagit det lugnt, vakna vid tolv, va ute och sprang i en halvtimme sen lite yoga( väldigt duktigt! ) och igår kom mamma hem med svarta jeansleggings : ) så nu har jag det oxå ^^  och fan vade snöar ute då :O men börjar tycka det är riktigt mysiigt, först ville jag bara ha sommar men det är rätt okej faktiskt. och jag vill åka skidor! men det är ju fullt överallt för vi vill ha en stuga nära backarna och ett måste: öppen brasa! för vi tänkte först åka v.14 men då har jag praktik så det går ju inte och på påsklovet är det fullt :'( och nu kom jag på att min mormor & morfar är i cran canaria... flyget gick vid fem imorse så nu är dom i värmen och gottar sig! haha först vill jag åka skidor sen till värmen! men allt e bättre än kungsbacka nu, seriöst!



mine leggings : )

svarta jeans leggings från gina 199;kr

från gina ticot 199 kr

och hon hade även med sig dethär supersöta halsbandet.



gina 99 kr

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0