ONSDAG 4 februari

tjodelo.

idag mår jag mycket bättre, nyser bara hela tiden fortfarande ^^men ingen feber.
första lektionen hade vi gympa, det va askul : )
haha, körde nåt som hette busungarna typ.
lite neardigt men kul måste man ha ^ ^
sen när vi skulle plocka undan så sa emma att hon va jätte yr så skulle jag bara hämta en matta sen satt hon på golvet och kunde knappt stå,läskigt!
så hon fick lägga sig hos sjuksyster och jag va tvungnen(faktiskt^^) att vänta med henne så vi slapp första lektionen.
sen hade vi lunch och det va asäcklig mat så vi gick till gotte och köpte godis (Y)mycket bättre & godare!
lämnade även in iv-valen idag.
det blev pedagogisk inrikting och iv-valen, barnpsykologi & psykologi A. som tredje & fjärde val blev det textilslöjd och matte B.
sen efter skolan åkte jag och felicia hem till mig & kolla oth, ofc :) sen käka pizza och glass.


imorgon ska vi (alla bf-klasser)på teater.alla esteter har nån föreställning.

så missar mentorstid & studiepasset, det hade jag egentligen behövt :/

aja, har matteprov om två dagar och har inte pluggat ett piss så får la gå och göra det nu,puss.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0