SÖNDAG 15 februari

tjodelo.

väldigt seg dag idag. söndag är bara tidsfördrivande på att det ska bli måndag typ.
igår var det väldigt lyckat iaf : ) tack för allt felicia<3 vi kom dit vid sex-tiden och åt lite. sen kolla melodifestivalen då måns va med, som e grymt sjukt snygg! som även gick vidare direkt till final : ) sen vid tio-tiden när det va slut kände jag att allt börja snurra och mådde inte bra! då kom oxå alla killar. så jag vilade i typ en halvtimme men det blev bara värre så jag åkte hem vid halvtolv och det började bli bättre. så skulle jag ta bort mitt smink och sova men precis när jag ska gå från toan ramlar jag och slår i mitt knä som svullna upp som en handboll typ : O svinont gjorde det så tog tigerbalsam och stödstrumpa och la mig och kolla på oc ^^ sen vakna jag idag vid elva och vid tolv tvinga mamma med mig ut på promenad i skogen men det va rätt okej faktiskt, skönt med frisk luft och helt tyst. så nu ska jag plugga det sista sen kolla one treee hill & gossip girl (Y) puss.

















och såhär slutade min kväll =/

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0