TORSDAG 19 februari

tjodelo.

gick till skolsyster med min näsa idag och den e inte bruten tack och lov för det! kunde knappt andas genom den igår : O
och när jag skulle sminka mig imorse gjorde det så ont och tog sån tid seriöst! AJ! aja, hon sa att jag skulle få ett rejält blåmärke på näsa och under ögonen för smällen jag fick va inte liten tydligen. och nu har jag fixa massa bra musik jag har väntat på att få : ) tex, jordin sparks - One Step At A Time, brandy-right here, florida- right round och kanye west-heartless riktigt gymma (Y) skolan va som vanligt, helt okej. nu ska jag lägga in all bra musik på mobilen eftersom jag inte har någon ipod -.- och min mp3 suger! sen ska jag duscha och sen soova,puss.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0