TISDAG 6 januari

Tjodelo!

Hoppas alla mår bra, jag mår fintfint.

Igår träffa jag äntligen Malin, så kul att träffa dig!

Jag älskar dig.

Vi kolla lite oc avsnitt, så bra va! = )

Måste bara köpa en box, ska kanske kanske åka till Ullared imorgon på studiedagen och köpa en av dom :)

Då ska jag också köpa en väska och lite småsaker om vi nu åker dit men det tror jag! ANNARS...

Igår träffa jag också emma, första gången på året: O

Vi åkte skridskor, har inte åkt på typ 3 veckor så va ju som Bambi på hal is kan man säga!

Det börja med att hur mycket folk som helst va där, småbarn som åkte utan att kolla sig för.

Så emma fick slänga sig för en liten skitunge åkte rakt mot henne.

Hon landa på knät och sen skulle jag åka men råka tappa balansen på en skridskor så landa med röven på isen och fick så ont att vi gick av & drog till kungsmässan istället =)

Och nu har jag skitont i rumpan, kan knappt sitta ordentligt  :'(

Sen tog jag bussen hem och städa & fixa iordning mig.


Idag har jag vart med fillan o kollat DM-match.

Ska njuta av sista dagen som man kan lägga sig sent och en sista sovmorgon på onsdag :(

Lovet har gått alldeles för fort! Hann ju inte med någonting typ...

Aja, nu ska jag käka, ciao<3


Kommentarer
Postat av: malin

det var så otroligt kul som vanligt igår. älskar dig med!

2009-01-06 @ 19:45:18
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0