300 inlägget

detta är det 300 inlägget på min blogg, rätt mycketfaktiskt! jag har precis käkat och ska snart träffa nicoline och imorgon e vi lediga :D eftersom alla 3:or tar studenten imorgon ska vi dra ner och kolla på alla snyggingar, jag vill också ta den imorgon! menmen, det går ju tyvärr inte. och jag har ju den sämsta (bästa enligt mig) humorn man kan få och så hade min bror en liten "bok" med massa roliga historier i, haha dom e så dåliga så att man garvar lol. här får ni några här bara för det ♦

-hej, vi samlar bidrag till ett nytt badhus.
-jaha, vänta lite så ska jag hämta en hink vatten. 

- vet du varför det står 17 ungdomar utanför en pub?
-nej.
- för man måste vara 18 för att komma in.

- jag har åkt detähr tåget i 20 år nu.
- oj, det var som fan, vilken station klev du på?

- det är hemskt vad du svär mycket. hur skulle din mamma reagera om hon hörde dig?
- hon skulle bli jätteglad. hon har varit döv i flera år.

det var en älg som stod och tvättade sig vid en å. då kom en annan älg och frågade;
- vad gör du så där för?
- för imorgon börjar älgjakten och då gäller det att vara ren.

hahaha, hoppas någon har samma humor som jag, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha, jag gillar den mes tåget och 20 år XD men jag kan inte förklara hur man lägger upp youtube klipp så här. jag visar dig på lördag ;)

2009-06-04 @ 23:14:23
URL: http://fmnoy.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha, vissa skrattade jag högt åt! ;)

2009-06-05 @ 21:51:53
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0