FREDAG 260609

tjodelo.

välidgt längesen jag bloggade nu men nu har vi köpt ny data (Y) så nu kmr jag blogga massa,haha. denna veckan har varit askul för jag och malin har haft vårat OC-maraton fast det blev bara att vi kollade på ettan och trean, trean är den bästa av dom 4.

vi badade varje dag, nära malin ligger ötjärn och där tog vi kvällsdopp som jag älskar att ta, speciellt i en sjö. på tisdagen drog vi till saltholmen med några av malins kompisar och då brände vi oss lite kan man säga. sen på onsdan drog vi till mej och lkollade och igår blev det även en lite stund på k.mässan opch stan. idag har vo chillat ute vid lerkil med nico och jag glömde smörja hela ryggen så har massa fläckar,asfult verkligen!men det får jag sola bort imorgon. har inga bilder på data än så måste bara lägga in lite från kameran och mobilen så blir det bilder till bloggen sen, ska 'ven byta header snart, tröttnar väligt fort! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

gud vad roligt jag har haft det! vi måste ju göra om det :D

2009-06-27 @ 11:59:58
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0