LÖRDAG 270609

tjodelo.

äntligen kan jag blogga varje dag :D har typ saknat det! och jag saknar redan malin :/ <3
men nästa vecka ska oxå bli kul om vädret e fint! på måndag drar jag och emma till lisse sen på kvällen drar vi ner till varberg och stannar där tills på onsdag :D hur gött blir inte det egentligen! utan föräldrar och allt :D och igår så va ju jag ,malin och nico på havet och då smörjde bara jag in halva mina axlar så har en väldigt fin rand, fy fan vad det ser ut! och så har jag ju bränt mig så jag orkar inte ligga i solen nu och fixa till det ojämna. och igårkväll kom nico förbi en stund och då kolalde vi på sverigematchen mot england och fy fan va snygg englands målvakt e! har suttit på google hela morgonen typ och kollat på bilder på han, haha. så därför blir det han på bild idag!



Kommentarer
Postat av: Sara;she's the one u wanna be like.

sv; tack :) men håller på o ändrar lite.

2009-06-27 @ 14:53:36
URL: http://ssaraslife.blogg.se/
Postat av: Malin

omg han var så jävla snygg :O jag ville kasta mig in i rutan efter honom :D

och jag saknar dig! but i'll see you on saturday bby :D

2009-07-01 @ 19:14:52
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0