dagis eller förskola, spela roll.

denna dan har varit skitlång, kändes som att den aldrig skulle ta slut förut. ja fick sluta halv 6 ist för 6 ida så de va ju okej. men när jag kom tillbaka från min rast så gick det så segt. när ja visste att ja hade fyra & en halv timme kvar och bara satt och titta på den seeeeeega klockan. men nu är äntligen tisdan över, snart iallafall : ) de bvlir nog den värsta dagen på veckan nu, jobbar 8 timmar, seriöst. e de skadligt!?! aja, och man ska ju säga förskola nu och man får inte säga dagis längre, vafan spelar de för roll? där jag e säger alla barnen dagis. jag får väl rätta mig efter dom andra typ. nu ska jag duscha, skriva dagbok(måste under praktiken, vad som har hänt blabla.) och sen blir det desperate housewives. och andra avenyn är nu oxå men det ska ja spela in o kolla på efter istället (Y) bloggar som vanligt i morgon bitti, puss.



haha, just det. alla barnen säger "fröken" mig och det fatta ju inte jah i början och ja bah men hör dom dåligt eller!! sen efter 3-4 skrik fattar jag att de e mig dom roppar på, haha.
 
dagens sötaste kommentar; -har du några barn?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0