FREDAG 27 mars

tjodelo.

missade bloggen igår, inte okej. igår mådde jag piss igen,skulle träffat amanda men det fick bli någon annan dag. jag hosta sönder och innan ja skulle lägga mig tog jag någon skitstark hostmedicin typ kokliana lr nåt....men tror ni den hjälpte??!! NEJ! jag hosta bara ännu mer. så somna vid fyra tiden i natt -.-

idag va prakitken chill! börja halv 10, tog det lugnt, pussla med barnen sen kom birgitta för att hälsa på och det gick bra, satt & prata om barnen sen om smink och massa, haha : ) sen när hon gick, gick jag ut till barnen i snön och hade lite snöbollskrig. sen lunch och sen kolla alla på film så det va helt tyst, halleluja. sen sluta jag halv två, very nice!

idag ska jag äntligen övningsköra lite, har inte kört på 1 vecka & 4 dar, har panik!
sen ikväll chilla påre för imorgon ska jag först på 1-årskalas sen ska jag va barnvakt hela kvällen så behöver vila ut mig innan!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0