LÖRDAG 14 mars

tjodelo.

igår hann jag inte blogga, så det blir lite längre nu. igår va praktiken helt okej, jag fick en jättefin täckning av elias med spöket laban på : ) jobbade bara 4 timmar igår, så det va inte så jobbigt men när alla skulle ut och sen in med blöta och sandiga klöäder, då va de liiite körigt, alla skulle ha hjälp samtidigt, haha. aja, sen när jag kom hem bytte jag om och tog bussen ner till kungsmässan. då shoppa jag o fillan lite, hitta en fin klänning/topp på h&m som jag hade på kvällen hos ewelind. det va en vääääääldigt "lyckad" kväll men kul blev det tillslut, haha när vi hade snöbollskrig och det kom folk som trodde vi va dumma i huvet, hahaha. aja, nu ska jag iväg och jobba på ishalls cafèt i kba med emma. sen hem, kanske övningsköra : ) sen till felicia och sara & kolla melodifestivalen. hade bra, puss.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0