MÅNDAG 9 mars

tjodelo.

idag börjar min praktik, alla andra har studiedag -.- det suger.
och jag har inte bloggat sen i lördags :O paniiiiik. aja, det va myys hos emma. först shoppa vi lite sen åkte hem till henne.
sen igår träffa jag felicia. vi gick på kungsmässan och sen åkte hem till mig en snabbis. och igårkväll gjorde jag klart min presentation helt, *stolt* sen blev det sex and the city . nu e jag sjukt nervös faktiskt : O alla andra i min klass har prakiteserat i 7, 8 & 9 o jag har gjort det 2 dagar i 6 :O så e ju helt ovan. aja, det måste gå bra. sen efter praktiken så ska jag träffa amanda : ) nu måste jag käka innan jag ska gå, bloggar ikväll puss.



erkänn snyggt ; )



haha såhär ska jag se ut idag då ^^ kjol & flätor (Y)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0