tidsfördrivande....

Har du på dig idag? - svarta jeansleggings, svart halsduk svart tröja ^^
Har du kramat någon den senaste veckan? - självklart

Har du pussat någon den senaste veckan? - nepp

Har du för frisyr? - nu har jag helt plattat hår hängande

Har du husdjur? - Ja, en kanin och min bror.

Har du pallat äpplen? - haha det har jag säkert.

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? - om jag har... 

Har du ätit senast? - tuggummi (Y)


När vaknade du i morse? - vid sju tiden

När skrattade du senast? - sista lektionen.

När var du på fest senast? - o herregud, i februari tror jah :O

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? - I dag.

När fick du ditt senaste sms? - vet inte, för nån timmesen typ.

När är du född? - 21 april 1992

När tog du studenten? - den är ännu inte tagen dock.


Vem kramade du senast? -felicia <3

Vem pratade du med i telefon senast? - nico <3

Vem skulle du vilja se ut som? - jag vet faktiskt inte

Vem fick du present av senast? - mamma o pappa ^^

Vem gjorde dig arg senast? -  mohammed och en till dum sak.

Vem sjunger det du lyssnar på nu? - just precis nu är det
Vem bor du tillsammans med? - mamma, pappa, tobbe o snuttan : )

Vem vill du kyssa nu? - haha, tror dom flesta vet ^^

Vem spelade du tv-spel med senast? - nico tror jag, singstar : )

Vad väljer du, glass eller godis? - beror på, sommar- glass vinter-godis

Vad väljer du, morgon eller kväll? - kväll

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? - födelsedag

Vad väljer du, katt eller hund? hund

Vad väljer du, hallon eller blåbär? - båda ^^

Vad väljer du, sova eller sex? - haha, lite av varje

Vad väljer du, sola eller bada? - båda, först sola sen bada (Y)

Kan du laga mat? - ofc ; )

Kan du göra volter? - självklart inte! : )

Kan du köra bil? - jag kan köra en baotian så...

Kan du ditt eget mobilnummer? - nej? :O

Kan du säga hur många du har på msn? - nej.

Kan du säga vad klockan är?-16,36


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0