TISDAG 10 mars

tjodelo.

pigg som en tupp och ska snart iväg. somna inte allför sen igår och vakna vid nio, sjukt gött ede me praktik ändå : ) fast idag börjar jag 10 slutar 18 :O så kmr va helt slut ikväll. jag drömde om dom snygga skorna inatt, haha måste ju bara ha dom! vi har fått i uppgift varje dag att skriva dagbok om vad som har hänt och hur de e och så på praktiken men jag kommer inte på någonting att skriva, först tänkte jag bara det blir lätt men nejnej. men det blir nog lättare senare har ju bara varit där en dag, va ska man säga då?! jag och felicia lånade lite psykologi- böcker igår typ, haha låg och råläste hela kvällen typ, *tönt* haha men de stog rätt roliga saker där som "köra fittsolo" hahahaha jag garvar ju sönder. aja, nu ska jag käka innan jag ska dit, bloggar kanske på rasten om jag hinner gå hem eller så blir det ikväll, puss.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0