TISDAG 3 mars

tjodelo.

blogga inget igår, men men kan ju inte hinna med allting på en dag.
igår var vi på skogsallen med klassen,det var rätt okej men sen var vi tvungna att gå tillbaka i tio minuter. och det snöa ju inte lite heller, så när vi ahde gått tillbaka till skolan skulle man till stationen oxå då man missa bussen med 2 minuter, sen va fötterna nerfrusna så när jag äntligen kom hem så blev det bättre.
sen kom nico hem till mej en stund och vi kolla på scrubs som faktiskt va roligt :O
sen gick hon och jag kom på att jag hade engelska inlämning idag så då vare fram med datorn och plugga!
 
idag ska jag och emma på hockey, missar DOCK andra avenyn & desperate housewifes menmen det går ju att spela in ^^  nu börjar våran svenska lektion om fem minuter, bloggar kanske mer ikväll puss!




INTE OKEJ!!!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0