FREDAG 290509

tjodelo.

äntligen fredag. vecka har gått jättefort och har varit chill nästan hela tiden. slutat tidigt, sega lektioner och inställda lektioner, det gillar jag. idag hade vi först svenska då vi fick reda på våra uppsatser och då hade jag glömt skriva dit en sak, så ska göra det idag. sen ahde vi matte och fick reda på nationella proven. jag fick 32 poäng, varav 9 vg poäng. och för att ha vg skulle man ha 35 varav 12 vg, så jag va 3 poäng ifrån, det sög ju. men det va bara 3 i våran klass som fick g på det nationella så jag e grymt nödj ändå, trodde seriöst jag skulle få ig. sen skulle vi egentligen snacka betyg på datakunskapen men vi hade 2 timmars håltimma mellan matten och datan så vi sket i det. orka stanna bara för att höra sitt betyg, vet ändå mitt, bara bögen inte sänkte mig nu bara för att jag inte kom dit. och idag skulle egentligen aranäs slå lindälvs rekord i att ligga sked men det blev inställt pga, att många va lediga idag så det blir nästa vecka istället. för jag ahde tänkt vara med men hade inte lust att dra ner tillbaka till skolan om typ 3 timmar så det va ju bra att det flyttades. senare idag ska jag träffa fillan och ha chillkväll, sen får vi se vad som händer. varje gång vi bestämmer oss för att vara hemma och chilla så är vi ändå inte det, haha så får se vad som händer mer ikväll. och jag e typ efterbliven för jag fattar inte hur man lägger in youtubeklipp på bloggen, hur fan gör man? jag fattar verkligen ingenting. helt nollställd. aja, nu ska jag käka lite, sen sola ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0