helt slut.

 assa, fan va jobbigt de va och träna! jag trodde jag skulle dö. vi gymma i nästan 2 timmar och nu börjar jag redan känna träningsvärk i armarna, fatta hur otränad jag e lixom. så nu orkar jag inte skriva så långt för seriöst, fan va det känns! och om jag har tur ska jag få gymkort i veckan, måste börja träna regelbundet nu. snart e de ju sommar och vill verkligen få vältränad kropp till den fastän de bara en typ en månad kvar så e de ju bättre att börja nu. för ja ska försöka sluta äta massa onyttigt oxå och sen gymma typ 3 ggr + aerobic pass i veckan. då måste det hända lite för fan. och nico har ju redan kort där så jag har iaf någon jag kan gå dit med! oj, nu blev det mycket ändå, ska lägga mig och kolla på vänner på tv nu och senare blir det greys anatomy oxå, det är sjukt spännande nu! hade bra  ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0